Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Slovenská vláda navrhuje přechod na digitální vysílání od roku 2012

Redakce MAM22. 11. 2006

Analogové zemské vysílání by na Slovensku měl nahradit digitální přenos signálu od roku 2012. Vyplývá to z návrhu zákona o digitálním vysílání, který schválila slovenská vláda. Nová technologie má hlavně divákům přinést více televizních programů a další kvalitnější služby.
Přechod na digitální vysílání si vyžádá investice u šiřitelů televizního nebo rozhlasového signálu, nevyhnou se jim však ani spotřebitelé. Kolik investuje stát zatím není jasné. O poskytnutí příspěvku na technologické vybavení veřejnoprávních médií bude moci stát rozhodnout na základě vývoje veřejných financí v budoucnosti, uvádí se v materiálech k zákonu.
Česká republika plánuje konec analogového vysílání do roku 2010. Analogovou televizi zde nyní sleduje asi 75 procent obyvatel. Evropská komise doporučuje členským zemím vypnout současné analogové zemské TV vysílání v roce 2012.
Přínosem digitálního signálu je jeho odolnost vůči zkreslení. Poskytuje tak kvalitnější obraz a zvuk. K příjmu digitálního vysílání bude potřebný integrovaný přijímač, nebo přídavné zařízení zvané set-top box. Přestože slovenské domácnosti ještě neznají ceny, polovina z nich odmítá cokoli kupovat, tvrdí ministerstvo. Digitálním signálem se kromě televize může šířit i rozhlasový signál nebo internet.

×

Značku O2 si po třech měsících na trhu vybaví 80 procent lidí

Starší článek

O polské obchody Aholdu mají údajně zájem Tesco a Carrefour

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více