Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Simpsonovy čeká úspěšný rok

Redakce MAM21. 11. 2006

Americký kreslený seriál Simpsonovi, který už více než sedmnáct let patří k divácky nejsledovanějším programům z produkce televizní stanice Fox, zvolna vstupuje do své zřejmě nejúspěšnější sezóny. Celosvětově populární seriál, který na sklonku osmdesátých let vymyslel karikaturista a scenárista Matt Groening, se v létě příští roku dočká své celovečerní verze: do kin celého světa by filmoví Simpsonovi měli vstoupit 27. července 2007.
Už první trailery napovídají, že se fanoušci mají na co těšit. A nejen oni – celovečerní snímek znovu významně “přisype” do pokladny studia 20th Century Fox.
Fox už na Simpsonových vydělal během uplynulých let odhadem až čtyři miliardy dolarů. Vedle výnosů za licence, vysílací práva do celého světa, prodaný reklamní čas a z tržeb za DVD a videokazety plynou tvůrcům díky lukrativním smlouvám i významné příjmy například z prodeje autorských práv četným výrobcům hraček, oblečení či počítačových her s tématem oblíbeného seriálu.
Nyní se k těmto ziskům přičtou ještě tržby z kin. Celovečerní příběh, jehož hlavním hrdinou je podle očekávání otec rodiny Homer Simpson, natočil režisér David Silverman, který spolupracuje na seriálu od počátku jeho vysílání. Na filmovém příběhu se podle informací zpravodajského portálu BBC News podílelo dokonce jedenáct scenáristů a objeví se v něm, podobně jako v seriálu, celá řada žijících osobností.
Na rozpočtu se vedle studia Fox podílel výkonný producent seriálu Simpsonovi James L. Brooks a jeho společnost Gracie Films.
I přes některé spekulace zůstávají Simpsonovi také ve filmové verzi klasicky dvourozměrně animovaní, počítačové technologie použili tvůrci pouze při několika dynamičtějších sekvencích.
Kromě filmu vzniknou v příštím roce zřejmě i nové seriálové řady – tvůrci mají zatím smlouvu na celkem dvacet sezón seriálu, Fox však znovu spekuluje o jejich prodloužení.

Hospodářské noviny, 21.11. 2006, autor: Irena Zemanová

×

Tesco zatím neví, zda může na Slovensku převzít obchody Carrefour

Starší článek

Internetová Yahoo má reklamní smlouvy s vydavateli novin z USA

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více