Seznam inovoval hry.cz

21. 11. 2006 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Inovovaná služba www.hry.cz, kterou portál Seznam.cz odstartoval v loňském roce, vstupuje do ostrého provozu a nabízí rozšířený obsah i moderní funkčnost.
Základní technickou změnou je technologie Ajax, která vystřídala Java aplikaci. Ajax umožňuje službě přidávat hry v dalších technologiích (Flash, WinFx, Shockwave aj.) a tím zapojit daleko více hráčů.
Důležité změny nastávají také v obsahu služby. Mění se jednak rejstřík her a také jejich množství. Kromě 8 multiplayerových her (her pro více hráčů) jsou tu zcela nově také duelové hry (pro dva hráče) a hry pro samotáře. Těch je rovná stovka. Některé herní verze sem byly firmou Geewa dodány exkluzivně jen pro Seznam.cz.
Už ve zkušební beta verzi se ukázalo, že hráči propadli např. slovnímu fotbalu, Sudoku nebo jakési české verzi Scrabble® nazvané Kris Kros. Snad největším lákadlem je možný způsob hraní: nejen u počítače, ale také na mobilu (hry si uživatel stahuje z adresy wap.hry.cz.) nebo v budoucnu ze set-top-boxu s připojením na internet.
Během samotné hry mohou hráči mezi sebou navazovat kontakt. Služba automaticky generuje profily hráčů s dosaženým skóre i se jmény jeho spoluhráčů. Tyto profily se dají využít pro komunikaci na chatu nebo pro psaní vzkazů jednotlivým hráčům, kteří jsou online. Oproti staré verzi her je možné komunikovat i s těmi hráči, kteří momentálně žádnou hru nehrají.
Po třítýdenním zkušebním provozu je denní návštěvnost služby kolem 50 tisíc uživatelů. Seznam předpokládá, že finální návštěvnost her může být až trojnásobná. Na službu se lze přihlásit ze všech tří adres s koncovkami @seznam.cz, @email.cz nebo @post.cz.
Herní adrenalin uživatelů služby www.hry.cz chce Seznam.cz dále zvyšovat. Na cestě jsou další dvě nové hry Poker a Kulečník.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.