Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Seznam inovoval hry.cz

Redakce MAM21. 11. 2006

Inovovaná služba www.hry.cz, kterou portál Seznam.cz odstartoval v loňském roce, vstupuje do ostrého provozu a nabízí rozšířený obsah i moderní funkčnost. Základní technickou změnou je technologie Ajax, která vystřídala Java aplikaci. Ajax umožňuje službě přidávat hry v dalších technologiích jako Flash, WinFx, Shockwave aj. a tím zapojit daleko více hráčů. Důležité změny nastávají také v obsahu služby. Mění se jednak rejstřík her a také jejich množství. Kromě 8 multiplayerových her jsou tu zcela nově také duelové hry a hry pro samotáře. Těch je rovná stovka. Některé herní verze sem byly firmou Geewa dodány exkluzivně jen pro Seznam.cz. Už ve zkušební beta verzi se ukázalo, že hráči propadli např. slovnímu fotbalu, Sudoku nebo jakési české verzi Scrabble nazvané Kris Kros. Snad největším lákadlem je možný způsob hraní: nejen u počítače, ale také na mobilu. V budoucnu půjde hrát i ze set-top-boxu s připojením na internet.*

×

Seznam inovoval hry.cz

Starší článek

Podíl zemské analogové TV v ČR byl pátý nejvyšší z 27 zemí Evropy

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více