Šéfredaktorem vlastní tvorby na Primě Uher

2. 11. 2006 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým šéfredaktorem vlastní tvorby televize Prima se stal Rostislav Uher. Informovala o tom mluvčí Primy Jana Malíková. Uher ve funkci vystřídá Petra Nezvala, který z Primy po téměř dvou letech odchází. V posledních třech měsících se tak obměnila značná část vedení Primy.
Letos čtyřicetiletý Uher začal s Primou spolupracovat v letošním roce jako dramaturg pořadů vlastní tvorby této televize. Do Primy přišel z redakce zábavy Novy, na níž působil od roku 1999, nejdříve jako vedoucí produkce, od roku 2001 pak jako dramaturg redakce zábavy.
„Podílel se na dramaturgii mnoha pořadů, mimo jiné byl vedoucím dramaturgem první a druhé řady reality show Česko hledá SuperStar či Výměny manželek,“ uvedla Malíková. Nezval z funkce odchází po téměř dvou letech, zastával ji od Nového roku 2005.
V posledních týdnech a měsících se na Primě odehrála řada personálních změn. Tou hlavní bylo odvolání letitého generálního ředitele Primy Martina Dvořáka, kterého ke konci září vystřídal Litevec Aleksandras Česnavičius, jenž do Primy nastoupil teprve počátkem dubna na nově vytvořenou funkci provozního ředitele. Dvořák po svém odvolání zůstal zástupcem polovičního vlastníka Primy, firmy GES Media Holding, v představenstvu.
Zhruba před týdnem se novým ředitelem marketingu televize Prima stal Jan Müller, jehož předchůdce Jan Svoboda se s vedením stanice dohodl na svém odchodu. K 1. září byl ředitelem techniky jmenován Patrik Slavík, jenž vystřídal Michala Kratochvíla. Změnilo se i obsazení pozice obchodního ředitele, po odchodu Pavla Grombíře se jím v polovině srpna stal Dan Frolec.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.