Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Real Madrid získá za televizní práva přes miliardu eur

Redakce MAM21. 11. 2006

Za 1,1 miliardy eur prodal fotbalový Real Madrid práva na televizní přenosy svých zápasů katalánské společnosti Mediapro. Podle zástupců španělského celku jde o nejlukrativnější kontrakt, jaký kdy sportovní klub při prodeji vysílacích práv uzavřel.
Smlouva, o níž Real informoval na své internetové stránce, platí do konce sezony 2012/13 a zahrnuje už probíhající ročník. Oproti současným podmínkám si devítinásobný vítěz Ligy mistrů polepší téměř trojnásobně. Podle nynější smlouvy se společností Sogecable inkasuje ročně zhruba 55 milionů eur, zatímco dohoda s Mediapro zaručí Realu 157 milionů za sezonu.
“Tato smlouva je mezníkem v historii klubu, představuje nejvýznamnější audiovizuální kontrakt, který kdy sportovní klub na celém světě uzavřel,” uvedli zástupci Realu.
Mediapro tak vlastní vysílací práva na zápasy obou nejslavnějších fotbalových klubů ve Španělsku. V červnu tato firma podepsala rovněž sedmiletou smlouvu s Barcelonou v hodnotě jedné miliardy eur.
Real tuto sumu ještě překonal, i když v poslední době se nemůže úspěchům svého velkého rivala rovnat. Barcelona se letos může pyšnit vítězstvím v Lize mistrů i španělské nejvyšší soutěži, “Bílý balet” čeká na cennou trofej od roku 2003, kdy získal mistrovský titul.

×

Začalo natáčení další řady Místa v životě

Starší článek

Podíl na večerní sledovanosti Novy byl nejvyšší od začátku 2005

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více