Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Rada bude v listopadu schvalovat pravidla pro sponzoring

Redakce MAM3. 11. 2006

České televize by do budoucna mohly získat podrobnější návod na to, jak má vypadat sponzoring v televizi. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání ve spolupráci se zástupci televizního a reklamního trhu nyní vytváří pravidla pro tuto možnost firemní prezentace. Podlé této “kuchařky” by mělo být zřejmé, zda to, co pustí TV na obrazovku je sponzoring anebo klasická reklama. Rada se bude pravidly zabývat v listopadu a čeká ji hlasování o jejich schválení, řekl na mediální konferenci v Českém Krumlově předseda rady Václav Žák.
“Z toho vyplyne kuchařka, kterou, když se bude řídit rada i provozovatelé, tak by nemělo docházet ke konfliktům,” uvedl Žák.
Předseda vysílací rady poté řekl ČTK, že v minulých letech rada udělila desítky pokut po 50.000 korunách. Podle rady totiž řada sponzorských vzkazů v televizích nesplňovala zákonem stanovenou formu, a proto je považovala za neoddělenou reklamu. Televize se proti pokutám bránily u soudů, které část pokut zrušily.
Podle Žáka se na přípravě pravidel podílela nejen rada, ale také zástupci Novy, Primy či Rady pro reklamu. Jedinou spornou otázkou je nyní podle předsedy rady to, zda mohou být jako sponzoři pořadů uváděny firmy nebo i jejich značky zboží.
Podle zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání sponzorský vzkaz nesmí propagovat prodej, nákup či pronájem výrobků nebo služeb sponzora. Provozovatel naopak musí označit sponzorovaný pořad na začátku nebo na konci obchodním jménem sponzora, logem nebo ochrannou známkou.

×

Náklad bezplatných deníků se ztrojnásobil

Starší článek

Podle menších TV by novým stanicím pomohl i tzv. product placement

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více