Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Proti ranním finále na OH v Pekingu protestují i asijské televize

Redakce MAM7. 11. 2006

Načasování některých finálových závodů na olympijských hrách v Pekingu se nesetkalo s pochopením ani u televizních stanic z Asie. Šéf Asijsko-pacifické vysílací unie Geniči Hašimoto dnes podal oficiální protest proti rozhodnutí Mezinárodního olympijského výboru uspořádat finálové závody v plavání a gymnastice v ranních hodinách čínského času.
“Lidé v Asii a Pacifiku se na tyhle závody těší, a teď je nebudou moci sledovat v optimálním čase,” řekl na tiskové konferenci v Pekingu Hašimoto, jenž je zároveň předsedou japonské veřejnoprávní televize NHK. Nelíbí se mu, že ani přes geografickou blízkost nebudou asijské televize schopné svým divákům nabídnout nejatraktivnější soutěže v hlavním vysílacím čase.
Zástupci MOV schválili program tak, aby vyhovoval požadavkům amerického držitele exkluzivních vysílacích práv NBC. Finálové závody atraktivních disciplín se tak budou konat v hlavním vysílacím čase USA.
Podobnou stížnost jako Asijci podala minulý týden i Evropská vysílací unie (EBU), do níž patří i Česká televize. Té se nelíbilo, že přenosy atraktivních bojů o medaile budou uprostřed noci. Její protest už ale MOV odmítl.

×

IKEA otevře příští rok první obchod v Rumunsku

Starší článek

WLW ohlašuje novinku

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více