Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Přetahování o internetovou dvojku pokračuje

Redakce MAM27. 11. 2006

Centrum.cz se po měsíci opět vrací na pozici české portálové „dvojky“. V říjnu ho podle NetMonitoru navštívilo 2,383 milionu reálných uživatelů (RU), tj. o více než 250 tisíc reálných uživatelů (RU) než v září. O těsných 15 tisíc RU tak předstihl konkurenční Atlas.cz. Centrum rovněž hlásí premiérové překročení 1,5milionové návštěvnosti homepage v historii portálu, milionové hranici se přiblížil i freemail Centra.
Atlas.cz zaznamenal mírný nárůst návštěvnosti (na 2,368 milionu RU), pětinásobně (na více než 300 tisíc RU) se však zvýšila návštěvnost stránek atlas.icq.cz, společného projektu s komunikační platformou ICQ. O 21,6 % (na 941 tisíc RU) také poskočila návštěvnost homepage Atlasu.
Jedničkou českého internetu zůstává i nadále portál Seznam.cz, který v říjnu navštívilo 3,831 milionu RU. Na druhém místě v celkovém pořadí návštěvnosti je zpravodajský server Novinky.cz (2,379 milionu RU), dvoumilionovou hranici uživatelů překročil ještě zpravodajský server iDnes (2,053 milionu RU).
V první desítce návštěvnosti českého internetu podle NetMonitoru figuruje celkem sedm projektů, jež nesou rukopis portálu Seznam.cz (vedle Seznamu jde o Novinky.cz, Super.cz, Mapy.cz, Lide.cz, Spolužáci.cz, Sport.cz).
V říjnu se také potvrdil rychlý růst návštěvnosti televizních webů TV Nova a České televize. Server Nova.cz přilákal oproti září o 43,2 % uživatelů více (724 tisíc RU), web Ceskatelevize.cz navštívilo 575 tisíc RU (nárůst o 11,1 %). Stagnuje naopak web TV Prima (iprima.cz), který oproti září zaznamenal ztrátu téměř 8 % uživatelů (celkem stránky navštívilo 167 tisíc RU).

-sch-

×

ČT a Prima nasadí proti finále SuperStar celovečerní filmy

Starší článek

Obrazovky ovládnou stodílné Star Wars

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více