Přetahování o internetovou dvojku pokračuje

27. 11. 2006 14:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Centrum.cz se po měsíci opět vrací na pozici české portálové „dvojky“. V říjnu ho podle NetMonitoru navštívilo 2,383 milionu reálných uživatelů (RU), tj. o více než 250 tisíc reálných uživatelů (RU) než v září. O těsných 15 tisíc RU tak předstihl konkurenční Atlas.cz. Centrum rovněž hlásí premiérové překročení 1,5milionové návštěvnosti homepage v historii portálu, milionové hranici se přiblížil i freemail Centra.
Atlas.cz zaznamenal mírný nárůst návštěvnosti (na 2,368 milionu RU), pětinásobně (na více než 300 tisíc RU) se však zvýšila návštěvnost stránek atlas.icq.cz, společného projektu s komunikační platformou ICQ. O 21,6 % (na 941 tisíc RU) také poskočila návštěvnost homepage Atlasu.
Jedničkou českého internetu zůstává i nadále portál Seznam.cz, který v říjnu navštívilo 3,831 milionu RU. Na druhém místě v celkovém pořadí návštěvnosti je zpravodajský server Novinky.cz (2,379 milionu RU), dvoumilionovou hranici uživatelů překročil ještě zpravodajský server iDnes (2,053 milionu RU).
V první desítce návštěvnosti českého internetu podle NetMonitoru figuruje celkem sedm projektů, jež nesou rukopis portálu Seznam.cz (vedle Seznamu jde o Novinky.cz, Super.cz, Mapy.cz, Lide.cz, Spolužáci.cz, Sport.cz).
V říjnu se také potvrdil rychlý růst návštěvnosti televizních webů TV Nova a České televize. Server Nova.cz přilákal oproti září o 43,2 % uživatelů více (724 tisíc RU), web Ceskatelevize.cz navštívilo 575 tisíc RU (nárůst o 11,1 %). Stagnuje naopak web TV Prima (iprima.cz), který oproti září zaznamenal ztrátu téměř 8 % uživatelů (celkem stránky navštívilo 167 tisíc RU).

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.