Podíl Novy klesl pod 50 procent

9. 11. 2006 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podíl Novy na sledovanosti v hlavním večerním čase v minulém týdnu opět klesl pod hranici 50 procent, stále však byl letos druhý nejvyšší. Nova zaznamenala stejně jako Prima pokles nejen v hlavním čase, ale také přes celý den. Naopak ČT1 a ČT2 si v obou sledovaných časech polepšily. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl ČT1 v čase mezi 19:00 a 23:00 stoupl o devět desetin bodu na 21,7 procenta, u ČT2 byl nárůst 1,8 bodu a její podíl pak 7,3 procenta. Nova ztratila 1,5 bodu a její podíl klesl na 48,9 procenta. Prima zaznamenala pokles o sedm desetin bodu na 17,3 procenta, což byl letos její třetí nejnižší podíl. Podíl ČT24 klesl o tři setiny na 0,33 bodu, podíl ČT4 Sport klesl o sedm setin na 0,13 bodu.
Podíl ČT1 na celodenní sledovanosti se zvýšil o bod na 22,7 procenta, ČT2 si polepšila o 1,7 bodu na 8,7 procenta. Podíl Novy klesl o 1,1 bodu na 42,1 procenta. Primu sledovala v průměru pětina lidí před televizními obrazovkami, což je o osm desetin procentního bodu méně než o týden dříve. Podíl ČT24 klesl o čtyři setiny na 0,51 bodu, podíl ČT4 Sport se snížil o tři setiny na 0,17 bodu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce diváků si vybralo nedělní Televizní noviny, bylo jich asi 3,1 milionu, tedy 36,6 procenta dospělé populace. Na ČT1 byl největší zájem o sobotní soutěž StarDance…když hvězdy tančí, kterou viděly necelé dva miliony diváků.
Na Primě si nejvíce lidí vybralo čtvrteční 1. zprávy, bylo jich zhruba 1,3 milionu. Z nabídky ČT2 nejvíce diváky lákal páteční dokument Život savců podle Davida Attenborougha, pořad sledovalo přes 550 000 lidí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.