Podíl na večerní sledovanosti Novy byl nejvyšší od začátku 2005

21. 11. 2006 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Průměrný týdenní podíl diváků sledujících Novu v hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00 dosáhl v minulém týdnu téměř dvouletého maxima. Na program Novy se v tento čas od pondělí do neděle dívalo 51,4 procenta ze všech diváků starších 15 let u obrazovek. Informovala o tom mluvčí Novy Veronika Šmítková. Větší podíl naposledy Nova zaznamenala v posledním týdnu roku 2004, kdy byl vyšší ještě o dvě desetiny.
Podíly všech celoplošných stanic v minulém týdnu zveřejní Asociace televizních organizací na základě měření společnosti Mediaresearch v nadcházejících dnech.
Podle Šmítkové se na rekordní sledovanosti podílely nejen Televizní noviny a Sportovní noviny, ale také původní seriály Pojišťovna štěstí a Ordinace v růžové zahradě nebo pěvecká soutěž Česko hledá SuperStar. V pátek večer Nova také uvedla soutěž ČR:SR Test národa 2006.
Co se týče svých rekordních týdenních podílů na sledovanosti v prime time u ostatních stanic, nejlépe si letos ČT1 vedla ve 29. týdnu, kdy její podíl dosáhl 26,5 procenta. Letošní rekord ČT2 pochází ze sedmého týdne, kdy díky zimním olympijským hrám sledovalo ČT2 v průměru 20,9 procenta lidí ze všech diváků u obrazovek. Letošní nejvyšší podíl Primy byl 23,6 procenta v letošním druhém týdnu roku.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.