Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Podíl na večerní sledovanosti Novy byl nejvyšší od začátku 2005

Redakce MAM21. 11. 2006

Průměrný týdenní podíl diváků sledujících Novu v hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00 dosáhl v minulém týdnu téměř dvouletého maxima. Na program Novy se v tento čas od pondělí do neděle dívalo 51,4 procenta ze všech diváků starších 15 let u obrazovek. Informovala o tom mluvčí Novy Veronika Šmítková. Větší podíl naposledy Nova zaznamenala v posledním týdnu roku 2004, kdy byl vyšší ještě o dvě desetiny.
Podíly všech celoplošných stanic v minulém týdnu zveřejní Asociace televizních organizací na základě měření společnosti Mediaresearch v nadcházejících dnech.
Podle Šmítkové se na rekordní sledovanosti podílely nejen Televizní noviny a Sportovní noviny, ale také původní seriály Pojišťovna štěstí a Ordinace v růžové zahradě nebo pěvecká soutěž Česko hledá SuperStar. V pátek večer Nova také uvedla soutěž ČR:SR Test národa 2006.
Co se týče svých rekordních týdenních podílů na sledovanosti v prime time u ostatních stanic, nejlépe si letos ČT1 vedla ve 29. týdnu, kdy její podíl dosáhl 26,5 procenta. Letošní rekord ČT2 pochází ze sedmého týdne, kdy díky zimním olympijským hrám sledovalo ČT2 v průměru 20,9 procenta lidí ze všech diváků u obrazovek. Letošní nejvyšší podíl Primy byl 23,6 procenta v letošním druhém týdnu roku.

×

Real Madrid získá za televizní práva přes miliardu eur

Starší článek

Euro OnLine: Bývalý šéf Primy bude radit v oblasti e-komunikace

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více