Plzeňský Prazdroj zavede nové obaly pro pivo Pilsner Urquell. Plechovky a lahve nového designu firma postupně začíná dodávat na trh. Tradiční zelená lahev doznala drobnějších změn, mezi něž patří například prolis brány na zadní straně, krčková etiketa nebo průhledná dolní přední etiketa s informacemi o původu výrobku. Investice do nových obalů představuje řádově desítky milionů korun, uvedli zástupci Prazdroje.
Cílem je podle firmy zdůraznit, že jde o prémiovou značku piva. Lahev je lehčí než její předchůdkyně, a to zhruba o pětinu. Větší úpravu prodělaly plechovky, které dostaly zlatavou barvu a plastický povrch díky speciální technologii v lisu. Všechna nová balení Pilsner Urquell se stáčejí a balí na nové lince v Plzni, která byla otevřena minulý týden.
Podle marketingových výzkumů hraje atraktivnost obalu roli při nákupu u 60 až 90 procent spotřebitelů. Pilsner Urquell uvede na trh 40 milionů nových půllitrových a deset milionů třetinkových vratných lahví a jeden milion přepravek. Staré obaly bude podle zástupců firmy vykupovat dál bez omezení.
Plzeňský Prazdroj loni zavedl nové lahve piva Gambrinus a příští rok plánuje nové obaly pro značky Kozel a Radegast.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).