Plzeňský Prazdroj zavede nové obaly pro pivo Pilsner Urquell

23. 11. 2006 12:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Plzeňský Prazdroj zavede nové obaly pro pivo Pilsner Urquell. Plechovky a lahve nového designu firma postupně začíná dodávat na trh. Tradiční zelená lahev doznala drobnějších změn, mezi něž patří například prolis brány na zadní straně, krčková etiketa nebo průhledná dolní přední etiketa s informacemi o původu výrobku. Investice do nových obalů představuje řádově desítky milionů korun, uvedli zástupci Prazdroje.
Cílem je podle firmy zdůraznit, že jde o prémiovou značku piva. Lahev je lehčí než její předchůdkyně, a to zhruba o pětinu. Větší úpravu prodělaly plechovky, které dostaly zlatavou barvu a plastický povrch díky speciální technologii v lisu. Všechna nová balení Pilsner Urquell se stáčejí a balí na nové lince v Plzni, která byla otevřena minulý týden.
Podle marketingových výzkumů hraje atraktivnost obalu roli při nákupu u 60 až 90 procent spotřebitelů. Pilsner Urquell uvede na trh 40 milionů nových půllitrových a deset milionů třetinkových vratných lahví a jeden milion přepravek. Staré obaly bude podle zástupců firmy vykupovat dál bez omezení.
Plzeňský Prazdroj loni zavedl nové lahve piva Gambrinus a příští rok plánuje nové obaly pro značky Kozel a Radegast.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.