Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Ostravská TV NOE otevře regionální studio v Brně

Redakce MAM10. 11. 2006

Ostravská TV NOE, která má za sebou půl roku vysílání, otevře v pátek v Brně své první regionální studio. TV NOE, která se prezentuje jako televize dobrých zpráv a staví na křesťanských hodnotách, by chtěla mít obdobné studio rovněž v Praze, řekl ředitel televize Leoš Ryška.
Televize, která vysílá prostřednictvím satelitního digitálního vysílání i internetu, během svého půlročního působení více než zdvojnásobila počet svých spolupracovníků. Zatímco na počátku se na vysílání podílelo 14 lidí, nyní je jich 38. Televize vysílá denně od 08:00 do 12:00 a od 18:00 do 24:00. “Každý rok chceme přidávat dvě hodiny vysílání, po pěti letech bychom se tak rádi dostali na 19 hodin denního vysílání,” uvedl Ryška.
Dodal, že televize, která již nyní spolupracuje také s kolegy ze Slovenska, by v budoucnu ráda měla v každém větším městě svůj televizní tým, který by jí dodával příspěvky. Ryška zcela nevylučuje ani spolupráci s Polskem. I přes případnou širší expanzi však televize nepočítá s přesunem svého centra mimo Ostravu. “Srdce tvorby je tady. Jsme jediná plnoformátová televize, která vysílá odjinud než z Prahy a jsme na to hrdí,” podotkl Ryška.
Za půl roku odvysílala TV NOE zhruba 800 pořadů, z nichž přibližně čtvrtinu tvořily dokumenty z vlastní i zahraniční tvorby.
Financování televize je založeno pouze na příspěvcích drobných dárců, darech sponzorů či dotacích a grantech. Náklady na měsíční provoz se pohybují kolem 1,5 milionu korun. Přičemž od drobných dárců, které se televize snaží sdružit v klubu přátel, dostává týdně 50 000 až 100 000 korun. Hned v počátku vysílání uspořádaly farnosti sbírku na podporu televize, při níž se podařilo vybrat zhruba osm milionů korun.
Vysílání televize je založeno především na publicistice a dokumentech, přináší však také řadu hudebních či duchovních pořadů. V přímém přenosu přenášela mimo jiné návštěvu papeže Benedikta XVI. v Polsku. Televizi provozuje společnost Telepace a bližší podrobnosti o jejím vysílání lze najít také na webové adrese www.tvnoe.cz.

×

Televizi přes internet přijímá jen jedno procento obyvatel

Starší článek

V soutěži Zlatý pohár Pivex letos ubylo šest značek piv

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více