Obchodní řetězec SPAR Česká obchodní společnost, který nyní v Česku provozuje pouze velké hypermarkety Interspar, letos na tuzemském trhu zahájí budování rozsáhlé sítě malých supermarketů. Do pěti let chce SPAR Česká obchodní společnost v tuzemsku otevřít 100 až 150 supermarketů, z nichž první bude zprovozněn letos v prosinci v Třebíči. SPAR Česká obchodní společnost bude zároveň zvyšovat počet svých hypermarketů.
Generální ředitel firmy SPAR Česká obchodní společnost Martin Hruška řekl, že nové supermarkety budou otevírány v menších městech s nejméně 10.000 obyvateli, které jsou zatím doménou především levných diskontních prodejen. Vedení firmy má však v hledáčku i neobsazené lokality velkých měst.
„Příští rok by tempo otevírání nových supermarketů mělo být zhruba stejné jako u našich hypermarketů, tedy plánujeme tři až čtyři nové prodejny. V následujících letech bude ale expanze podstatně rychlejší a předpokládáme, že do pěti let budeme mít v ČR 100 až 150 vlastních supermarketů,“ uvedl Hruška.
SPAR Česká obchodní společnost je součástí rakouské skupiny Austria Spar International AG a nyní má v ČR 23 hypermarketů Interspar. V loňském žebříčku deseti největších tuzemských obchodníků, který sestavila Incoma Research a časopis Moderní obchod, patřilo firmě SPAR Česká obchodní společnost s odhadovanými tržbami 11,3 miliardy korun osmé místo.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?