Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

O polské obchody Aholdu mají údajně zájem Tesco a Carrefour

Redakce MAM22. 11. 2006

O koupi dvou stovek polských prodejen nizozemské maloobchodní skupiny Ahold jednají mimo jiné britská firma Tesco a francouzský Carrefour. Napsal to polský list Rzeczpospolita. Ahold se tento měsíc pod tlakem investorů rozhodl prodat prodejny na Slovensku a v Polsku a své aktivity ve střední Evropě zaměřit na Českou republiku.
Rzeczpospolita citovala blíže neupřesněný zdroj, podle něhož Ahold vyjednává o prodeji polských sítí Albert a Hypernova se čtyřmi zájemci. Předpokládá se, že hodnota transakce přesáhne 100 milionů eur. Podle agentury Reuters tuto zprávu zatím žádná z jmenovaných firem nekomentovala.
V České republice má Ahold rovněž sítě Albert a Hypernova. Na českém trhu loni s obratem 36 miliard korun zaujímal mezi deseti největšími obchodníky třetí místo.
Ahold rozhodnutí prodat polské a slovenské obchody zdůvodnil nízkým podílem na těchto trzích. V Polsku má nyní Ahold 185 prodejen a dalších deset provozuje formou franšízinku.
Hlavním bodem nové strategie Aholdu je prodej americké součásti U.S. Foodservice a prodejen Tops. Právě U.S. Foodservice zkomplikoval situaci Aholdu kvůli rozsáhlému účetnímu skandálu z roku 2003, kdy se kvůli tomu společnost ocitla na pokraji bankrotu. Ahold chce v rámci restrukturalizace snížit zadluženost a výrazně srazit provozní náklady.

×

Slovenská vláda navrhuje přechod na digitální vysílání od roku 2012

Starší článek

Gazprom chce koupit list Komsomolskaja Pravda

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více