Novou tváří Pumy je herečka Michelle Yeoh

9. 11. 2006 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Módní značka Puma získala pro letošní vánoční kampaň novou tvář. Zimní kolekci jejího sportovního oblečení propaguje uznávaná herečka čínsko-malajského původu Michelle Yeoh. Tu proslavila role bondgirl ve snímku Zítřek nikdy neumírá, film Gejša a především hlavní úloha v oscarovém snímku Tygr a drak. Právě pocta tradičním asijským bojovým uměním se stala stěžejním motivem nové kampaně Puma, na které se podílel i známý režisér Andrew Zuckerman. Ten vytvořil sérii „vánočních“ klipů, v nichž herečka namísto bojových hvězdic používá sněhové vločky a namísto nunčaků rampouchy. „Chtěli jsme naše zákazníky pobavit netradiční zimní kampaní, která oslavuje Vánoce ve stylu kung-fu,“ uvedl Antonio Bertone, marketingový ředitel společnosti Puma.

Hospodářské noviny, 9.11. 2006, autor: (iz)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.