Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Německé studie: Digitalizace změní obsahy informační nabídky

Redakce MAM7. 11. 2006

Pokračující digitalizace šíření rozhlasových a televizních signálů změní podle nejnovějších německých výzkumů v brzké době nejen využívání médií, ale také obsah. Digitalizace prý bude mít za následek i další úbytek televizních diváků.
Studii na téma Novinářství v digitálním mediálním světě vypracoval Thomas Schnedler z univerzity v Hamburku. Předpovídá čtyři tendence: Za prvé bude při výběru témat a jejich zpracování hrát větší roli emocionalita. S tím se pojí větší personalizace abstraktních problémů. Za druhé se mohou v důsledku nových technologií, jakými jsou mobily na příjem televizního vysílání, prosadit krátké formáty. Dominovat budou názorné a rychle pochopitelné informace a zábavné nabídky. Někteří mediální odborníci se obávají, že poroste vliv reklamy. Za čtvrté se debatuje o tom, zda a kdy bude mít smysl do redakčních nabídek zařadit amatérské novinářské příspěvky. To se týká nejen komerčních stanic, ale také veřejnoprávních. Mnozí z dotazovaných spatřují nebezpečí digitálního rozštěpení společnosti na informačně bohaté a diferencované uživatele a na zcela nenáročné.*

×

WLW ohlašuje novinku

Starší článek

Softbank a News Corp vytvořily společný podnik v Japonsku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více