Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Náklad bezplatných deníků se ztrojnásobil

Redakce MAM3. 11. 2006

Náklad v tuzemsku vydávaných bezplatných deníků se letos oproti loňsku ztrojnásobil. Denně si tak lidé rozeberou téměř 770 000 výtisků deníků Metro, 24 hodin, Metropolitní expres a Kurýr. Tyto deníky přitom neubraly na nákladu klasických placených novin, ten naopak zhruba o procento stoupl na 1,6 milionu výtisků. Uvedli to zástupci vydavatelů na konferenci Forum Media 2006.
Deník Metro byl léta jediným deníkem zdarma na českém novinovém trhu. Loni na podzim se přidal Ringier se svým titulem 24 hodin, letos v dubnu pak i mediální skupina Mafra s Metropolitním expresem. Výtisky deníků je možné získat nejen v Praze, ale i v některých městech středních Čech. V dubnu začal vycházet i deník Kurýr.
Lidé si většinou bezplatné výtisky rozeberou ráno během méně než dvou hodin. Náklad, který se vrací vydavateli, se pohybuje mezi 0,5 a dvěma procenty.
Zatímco 24 hodin ani Metropolitní expres v nejbližší době podle svých zástupců nechystají expanzi z Prahy a nejbližšího okolí, Metro, které je již nyní dostupné ve 40 městech, se bude podle generálního ředitele Martina Konráda dále rozšiřovat do dalších měst. Metro bylo loni ziskové, konkurence čeká zisk až v dalších zhruba pěti letech.

×

UPC chce chránit uživatele internetu proti virům a spamu

Starší článek

Rada bude v listopadu schvalovat pravidla pro sponzoring

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více