Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Módní dům Valentino chce vlastní značku luxusních hotelů

Redakce MAM23. 11. 2006

Italský výrobce luxusního zboží Valentino plánuje zřízení vlastní značky hotelů. Chce tak rozšířit svůj rozsah do dalších oblastí podnikání. Informoval o tom předseda společnosti Matteo Marzotto. Společnost tak chce následovat konkurenční luxusní značky Bulgari a Versace, které propůjčily své jméno provozovatelům hotelů. Módní dům Armani chce otevřít dva značkové hotely v roce 2008.
Společnost hledá partnera, se kterým by se dohodla na provozu hotelů pod svým jménem. Tuto možnost upřednostňuje před vlastním provozováním hotelů. Hotely by měly být v duchu stylu módního domu. Žádné bližší plány k tomu, jak by měly hotely vypadat, či kde by se měly nacházet, však zatím nevznikly.
Společnost je známá hlavně dámskými róbami, které obléká množství hollywoodských filmových hvězd na předávání Oscarů. Své aktivity však rozšířila také do oblasti cenově dostupnějšího luxusního zboží, jako módní doplňky.
Marzotto uvedl, že Valentino by mohl také představit vlastní kolekci šperků a nevylučuje ani možné akvizice. Ty však nejsou pro firmu prioritou. Snahy o rozšíření nabídky zboží jsou součástí plánu společnosti vytvořit velkou skupinu zaměřenou na luxusní zboží, která by mohla konkurovat světovým gigantům, jako je francouzská firma LVMH.
V posledních dnech se objevily spekulace, že firma Valentino by mohla být cílem převzetí velké skupiny. Marzotto však prohlásil, že jeho rodina, která je hlavním akcionářem firmy, neplánuje svůj podíl prodat.
S akciemi společnosti se od loňského července obchoduje na milánské akciové burze. Za poslední rok akcie stouply o 49 procent. Valentino také vlastní německou oděvní společnost Hugo Boss.
Luxusní turistika od propadu po teroristických útocích v září 2001 znovu oživuje, spolu se zájmem o luxusní zboží. Minulý týden módní dům Versace podepsal dohodu s australskou realitní společnosti Sunland o spolupráci při výstavbě 15 hotelů pod značkou Versace. První má být v Dubaji. Klenotnická společnost Bulgari pracuje na svém druhém hotelu, který by se má nacházet na Bali, napsala agentura Reuters.

×

Češi zatím v nákupu letenek přes internet zaostávají

Starší článek

Gartner: Prodej mobilů příští rok vzroste na 1,1 miliardy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více