Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

MI vybralo logo a slogan digitalizace

Redakce MAM29. 11. 2006

Nastupující zemské digitální TV vysílání (označované jako DVB-T) bude mít své logo a propagační slogan. Ministerstvo informatiky (MI) již vybralo vítěze výběrového řízení, které vyhlásilo na počátku listopadu. Informovala o tom Markéta Hoidekrová z ministerstva informatiky. Vítězný projekt, který úřad vybral ze zhruba 200 návrhů, ale zatím úřad nechce zveřejnit.
Vítěz byl vybrán a nyní se s ním vyjednává o smlouvě, uvedla Hoidekrová. “Vzhledem k tomu, že jednání o smlouvě nejsou ukončena, vítězný návrh zveřejníme až po podání přihlášky ochranné známky na Úřadu průmyslového vlastnictví,” dodala.
Logo a slogan hodlá úřad využít v informační kampani určené obyvatelům Domažlicka, kde po Praze, Brně a Ostravě a jejich okolí začalo zemské digitální vysílání 1. listopadu. Na rozdíl od těchto tří velkých měst se ale Domažlice stanou vůbec první oblastí v ČR, kde bude vypnuto současné analogové zemské vysílání, které lze chytat na obyčejné střešní či pokojové antény. Důvodem je, že TV signál v Domažlicích na 12. kanále je rušen digitálním rozhlasem z Německa.
“MI předpokládá, že informační kampaň by měla v každém regionu začínat nejpozději tři měsíce před ukončením analogového vysílání v daném regionu,” uvedla Hoidekrová. V případě Domažlicka se předpokládá, že se analogová TV vypne někdy na jaře příštího roku. “Cílem kampaně je nejen osvěta pro uživatele příslušného regionu, ale zejména upozorňování na termín ukončení analogového vysílání,” dodala.
Ministerstvo původně chtělo letos na podzim spustit informační kampaň zaměřenou na celou republiku. Vyhlásilo proto v červenci výběrové řízení na agenturu, která kampaň vymyslí a zorganizuje. Ke konci září však úřad tendr zrušil. Jako důvod uvedl to, že Městský soud v Praze na počátku září zrušil udělení licencí šesti novým digitálním stanicím. Druhým důvodem byl fakt, že stále nebyl přijat Technický plán přechodu, jakýsi jízdní řád digitalizace.
Postupným vypínáním současného analogového zemského vysílání vznikne prostor pro DVB-T. Lidem to přinese více TV programů, mnohdy i v lepší kvalitě a případně i další doplňkové služby. Analogové vysílání má podle návrhu Českého telekomunikačního úřadu skončit do 10. října 2010.

×

Příjmy ČT z reklamy podle jejího odhadu klesnou o 26 procent

Starší článek

Ostrý skončí ve funkci programového ředitele ČRo

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více