Lauder a CME mají Emmy 2006 za rozvoj televizí ve střední Evropě

22. 11. 2006 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Podnikatel Ronald Lauder a společnost CME v New Yorku obdrželi cenu Emmy 2006 za podíl na rozvoji nezávislého televizního vysílání v oblasti střední a východní Evropy. Informovala o tom Blanka Svobodová z TV Nova, kterou CME vlastní. Ocenění udělila Mezinárodní akademie televizního umění a věd.
Lauder CME založil v roce 1994. Jeho firma tehdy financovala rozjezd Novy. O její kontrolu však po několika letech přišla ve sporu s tehdejším generálním ředitelem Novy Vladimírem Železným. V arbitráži s Českou republikou ale pak Lauder získal přes deset miliard korun za zmařenou investici. CME poté zase koupila podíly v Nově od finanční skupiny PPF.
CME společně s partnery nyní řídí 13 televizí v šesti zemích střední a východní Evropy. Kromě ČR působí i v Chorvatsku, Rumunsku, na Slovensku (Markíza), ve Slovinsku a na Ukrajině.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení