Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Internetová Yahoo má reklamní smlouvy s vydavateli novin z USA

Redakce MAM21. 11. 2006

Internetová a mediální skupina Yahoo ze Spojených států uzavřela reklamní dohody se sedmi americkými vydavateli deníků. Yahoo oznámila, že vydavatelům poskytne své technologie na prodej reklamy a nabídne funkci vyhledávání na internetových stránkách více než 150 amerických deníků.
Yahoo tímto krokem v USA rozšiřuje aktivity na lokálních mediálních trzích. Pro deníky je internet klíčový zdroj růstu, protože jejich náklady kvůli konkurenci internetového zpravodajství klesají.
Inzerenti deníků, na něž se smlouvy s Yahoo vztahují, smlouvou získávají přístup k tomu, aby svou reklamu umístili také na portál HotJobs. Finanční podmínky dohod tisku s Yahoo ale nikdo nesdělil.
Skupinu sedmi vydavatelů deníků tvoří společnosti Belo Corp., Cox Newspapers Inc., Hearst Newspapers, Journal Register Co., Lee Enterprises Inc., MediaNews Group a E.W. Scripps Co. Jejich noviny se prodávají ve 38 státech USA a jsou mezi nimi San Francisco Chronicle, Dallas Morning News a New Haven Register.
“Jsme přesvědčeni, že segment lokálního trhu s reklamou je silně nevyužitý a že nabízí příležitosti ke zvýšení sledovanosti,” uvedl generální ředitel Yahoo Terry Semel. Deníky budou moci vedle reklamní technologie a internetového vyhledávání Yahoo využívat také její místní adresáře a mapy, napsala agentura Reuters.

×

Czech Press Photo 2006 dává šanci i bulvárním fotografiím

Starší článek

Většina si myslí, že média ovlivňují rozhodování politiků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více