iDnes.cz vyhlašuje Mobil roku 2006

1. 11. 2006 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zpravodajský portál iDnes.cz a bezplatný deník Metropolitní Expres vyhlašují devátý ročník ankety Mobil roku (www.mobilroku.cz). Mobil roku je jedinečným oceněním mobilních telefonů a jejich výrobců v České republice, na které jsou nominovány mobilní telefony uvedené na trh v období 1. 11. 2005 až 31. 10. 2006 v nabídce operátora nebo v oficiálním volném prodeji.
Odborná porota bude volit nejlepší z nominovaných telefonů v šesti kategoriích:
Mobil pro každý den – jedná se o kategorii telefonů pro nejméně náročné uživatele, kteří nevyžadují žádné speciální funkce a nejdůležitějším faktorem je pro ně cena
Mobil pro profesionály – jedná se o kategorii mobilů pro náročné uživatele, využívající především datové funkce, hodnocené mobily musejí podporovat sychronizaci, připojení k internetu, e-mail, WAP a organizér
Multimediální mobil – hodnocené mobily musejí podporovat funkce MMS, mít barevný displej, polyfonní vyzvánění a musejí umožňovat stahování her přes WAP
Chytrý mobil (smartphone) – hodnocené mobily musejí mít vlastní operační systém (Symbian, Pocket PC, Palm OS atd.)
Stylový mobil – jedná se o kategorii se subjektivním hodnocením, v níž porota zvolí mobil, který je nejvíce stylový, módní, designově na výši a který slouží spíše pro reprezentaci
Mobil pro ženy – opět se jedná o kategorii se subjektivním hodnocením, vítězem bude mobil nejvíce odpovídající potřebám ženské části poroty.
Vítěze v hlavní kategorii Mobil roku 2006 určuje široká veřejnost. Čtenáři mohou hlasovat na internetové adrese www.mobilroku.cz a pomocí SMS zpráv dle kódů uveřejňovaných v deníku Metropolitní Expres. Vybírají ze všech nominovaných telefonů.
Hlasování veřejnosti probíhá od 1. 11. do 21. 11., výsledky všech kategorií budou zveřejněny 1. 12. 2006.
Hlavním cílem ankety Mobil roku 2006 je prezentovat široké veřejnosti ucelený přehled novinek letošního roku a především jí zpřehlednit trh s mobilními telefony a zjednodušit všem orientaci v jednotlivých kategorií mobilů. Partnerem ankety je specializovaná síť kamenných prodejen s mobilní a digitální technikou Digipoint a také internetový obchod www.digipoint.cz.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.