Hamé hledá agenturu na paštiky

27. 11. 2006 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Hamé, český výrobce trvanlivých a chlazených potravin, vyhlásila výběrové řízení na vytvoření koncepce podpory prodeje vybrané produktové řady výrobků. Konkrétně jde o komunikaci segmentu paštik Hamé pro rok 2007. Důležitým hlediskem pro hodnocení a výběr předložených koncepcí bude vedle inte-grovaného řešení marketingové komunikace také úroveň kreativního řešení nového TV spotu. Do výběrového řízení bylo pozváno sedm reklamních agentur, přičemž se jej účastní pět z nich. Vítěz by mohl být znám na konci roku. Holding Hamé spolupracuje s celou řadou reklamních a mediálních agentur jak v ČR, tak v zemích, kde působí (Rusko, Rumunsko, Maďarsko atd.). V ČR společnost nemá žádnou výhrad-ní agenturu, úzce spolupracuje se společnostmi Dorland, Comtech, Frame, Ogilvy či Gallery Group. Společnost Hamé se rovněž stala hlavním reklamním partnerem soutěže Miss ČR 2007. S partnerstvím je přímo spojeno uvedení nové produktové řady Hamé LifeStyle, která má obsahovat nutrič-ně vyvážená jídla pro moderní a aktivní životní styl. Všem finalistkám Miss ČR proto Hamé LifeStyle poskytne svého nutričního specialistu. Hamé investovalo do médií letos do konce října podle měření TNS A-Connect téměř 50 mil. Kč.

-Lucie Vaníčková-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.