Společnost Hamé, český výrobce trvanlivých a chlazených potravin, vyhlásila výběrové řízení na vytvoření koncepce podpory prodeje vybrané produktové řady výrobků. Konkrétně jde o komunikaci segmentu paštik Hamé pro rok 2007. Důležitým hlediskem pro hodnocení a výběr předložených koncepcí bude vedle inte-grovaného řešení marketingové komunikace také úroveň kreativního řešení nového TV spotu. Do výběrového řízení bylo pozváno sedm reklamních agentur, přičemž se jej účastní pět z nich. Vítěz by mohl být znám na konci roku. Holding Hamé spolupracuje s celou řadou reklamních a mediálních agentur jak v ČR, tak v zemích, kde působí (Rusko, Rumunsko, Maďarsko atd.). V ČR společnost nemá žádnou výhrad-ní agenturu, úzce spolupracuje se společnostmi Dorland, Comtech, Frame, Ogilvy či Gallery Group. Společnost Hamé se rovněž stala hlavním reklamním partnerem soutěže Miss ČR 2007. S partnerstvím je přímo spojeno uvedení nové produktové řady Hamé LifeStyle, která má obsahovat nutrič-ně vyvážená jídla pro moderní a aktivní životní styl. Všem finalistkám Miss ČR proto Hamé LifeStyle poskytne svého nutričního specialistu. Hamé investovalo do médií letos do konce října podle měření TNS A-Connect téměř 50 mil. Kč.
-Lucie Vaníčková-