Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Graffiti: škůdce, nebo “cool” umění?

Redakce MAM20. 11. 2006

18obr_1.jpg


nesquik. Patřičnou reklamu udělala firmě Nestlé jako sponzorovi amerického národního klání ve videohrách agentura Publicis Dialog. Před hráčskými stany v Chicagu, Miami, Portlandu a dalších třech městech postavila “graffiti stěny” s motivem zajíčka z obalů kakaa Nesquik


 


18obr_2.jpg


IBM: Celoplošné šíření komerční reklamy prostřednictvím street art poprvé využila společnost IBM, když při uvádění operačního systému Linux zaplavila svým graffiti “Peace, Love and Linux” ulice San Franciska, Bostonu, Chicaga a New Yorku.


 


18obr_3.jpg


adidas. Proč se trápit s výzdobou výloh, když je stačí “přemalovat”? Pro Adidas TBWA Paris.


18obr_4.jpg


PlayStation: Sony společně s agenturou TBWAChiatDay Los Angeles vytvořila graffiti kampaň pro PlayStation Portable. Skuteční sprejeři vytvořili figurky, které si hrají s PlayStation Portable jako se skateboardem, loutkou, dětským koníkem, olizují ji jako nanuka apod. Tyto obrázky okupovaly veškeré příhodné plochy amerických velkoměst. Nikde se však neobjevilo logo firmy ani slogan.


 


18obr_5.jpg


Disney: Marketingová agentura StreetVirus si zřejmě oblíbila postavičky Mickey Mouse a Kačera Donalda, když pro Sydney Consumer Products realizovala (legálně!) sérii graffiti-billboardů v okolí Los Angeles, New Yorku a Toronta. Autorkou fresek je ve světě známá pouliční umělkyně Fafi.


 


18obr_6.jpg


Hasiči: Ač nejde o graffiti, stojí nápaditá akce newyorských hasičů za pozornost. Světelnou projekcí na vybraných budovách v New Yorku dala Firefighters Association starostovi Bloombergovi najevo, že nesouhlasí se zrušením více jak desítky požárních stanic. O akci okamžitě informovala přední média a Bloomeberg snížil počet uzavřených stanice na čtyři. Videoprojekci zajistila agentura Hill Holliday.


 


18obr_7.jpg


respect. Módní značka Respect si pro své nálepky vybrala různé výstražně značky.


 


18obr_8.jpg


k2r. Reklama na čisticí prostředky leckdy může překvapit. Zde vzkazy na australských silnicích od výrobce prostředku K2R pro odstranění skvrn.

×

Ahold: Zájem o cashback roste, rekord je 254 transakcí za den

Starší článek

Britové zakázali reklamy na nezdravé potraviny zamířené na děti

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více