nesquik. Patřičnou reklamu udělala firmě Nestlé jako sponzorovi amerického národního klání ve videohrách agentura Publicis Dialog. Před hráčskými stany v Chicagu, Miami, Portlandu a dalších třech městech postavila „graffiti stěny“ s motivem zajíčka z obalů kakaa Nesquik
IBM: Celoplošné šíření komerční reklamy prostřednictvím street art poprvé využila společnost IBM, když při uvádění operačního systému Linux zaplavila svým graffiti „Peace, Love and Linux“ ulice San Franciska, Bostonu, Chicaga a New Yorku.
adidas. Proč se trápit s výzdobou výloh, když je stačí „přemalovat“? Pro Adidas TBWA Paris.
PlayStation: Sony společně s agenturou TBWAChiatDay Los Angeles vytvořila graffiti kampaň pro PlayStation Portable. Skuteční sprejeři vytvořili figurky, které si hrají s PlayStation Portable jako se skateboardem, loutkou, dětským koníkem, olizují ji jako nanuka apod. Tyto obrázky okupovaly veškeré příhodné plochy amerických velkoměst. Nikde se však neobjevilo logo firmy ani slogan.
Disney: Marketingová agentura StreetVirus si zřejmě oblíbila postavičky Mickey Mouse a Kačera Donalda, když pro Sydney Consumer Products realizovala (legálně!) sérii graffiti-billboardů v okolí Los Angeles, New Yorku a Toronta. Autorkou fresek je ve světě známá pouliční umělkyně Fafi.
Hasiči: Ač nejde o graffiti, stojí nápaditá akce newyorských hasičů za pozornost. Světelnou projekcí na vybraných budovách v New Yorku dala Firefighters Association starostovi Bloombergovi najevo, že nesouhlasí se zrušením více jak desítky požárních stanic. O akci okamžitě informovala přední média a Bloomeberg snížil počet uzavřených stanice na čtyři. Videoprojekci zajistila agentura Hill Holliday.
respect. Módní značka Respect si pro své nálepky vybrala různé výstražně značky.
k2r. Reklama na čisticí prostředky leckdy může překvapit. Zde vzkazy na australských silnicích od výrobce prostředku K2R pro odstranění skvrn.