Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Google bude v ČR nabízet reklamní službu AdSense

Redakce MAM29. 11. 2006

Americký vyhledávač Google chce tuzemským provozovatelům internetových stránek začít nabízet reklamní službu AdSense. Ta jim umožní získat příjmy z inzerce podle toho, kolik uživatelů na inzerát klikne. ČTK to zjistila z dobře informovaných zdrojů. Zástupci společnosti nechtěli informaci před oficiálním uvedením služby komentovat.
Podle odborníků by zavedení nového systému renomovaným vyhledávačem mohlo rozšířit tuzemský trh internetové reklamy na dvoj- až trojnásobek. Letos se očekává objem až 150 milionů korun. O část inzerentů zřejmě přijde největší portál Seznam. Ten používá podobný systém Sklik, který zobrazuje reklamu u odkazů ve výsledcích vyhledávání.
“Rozhodnutí o tom, které produkty jsou lokalizovány v jednotlivých zemích, se řídí požadavky každého trhu zvlášť a nové produkty lokalizujeme tehdy, když jsme přesvědčeni, že trh je na ně připraven a vyžaduje je. Tento postup platí i případě AdSense,” uvedla regionální mluvčí Google Emy Linakerová.
Výhodou služby je, že provozovatel na své stránky získá jen reklamy, které s obsahem jeho webu tematicky souvisejí. Provozovatel také může svým uživatelům nabídnout vyhledávání pomocí Google na svých stránkách a získávat peníze z reklam ve výsledcích vyhledávání.
Podle ředitele internetové reklamní společnosti Ataxo Pavla Doležala zaznamenal AdSense výrazný úspěch ve všech zemích, kde jej firma zavedla. “Trh díky tomu poroste o stovky procent ročně,” dodal s tím, že nové inzerenty láká důvěryhodnost Google i očekávaný pokles cen, který bude zavedení služby doprovázet.

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 16. listopadu 2006

Starší článek

Východ stále láká

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více