Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Euro OnLine: Bývalý šéf Primy bude radit v oblasti e-komunikace

Redakce MAM21. 11. 2006

Bývalý generální ředitel televize Prima Martin Dvořák se stal konzultantem občanského sdružení eStat.cz – Efektivní stát, které si klade za cíl zeštíhlení státní správy. Informuje o tom server Euro OnLine. Experti z projektu Efektivní stát prosazují reformu fungování úřadů s cílem vybudování malého, ale efektivního státu. Dvořák bude na projektu spolupracovat jako odborný konzultant pro oblast elektronických komunikací a médií, píše server.
“Přínosy spolupráce s Martinem Dvořákem vidíme především ve vazbě na projekty elektronické komunikace, které připravujeme,” komentoval příchod Dvořáka do eStatu jeho vedoucí Edvard Kožušník.
Dvořák vedl televizi Prima od podzimu 2000, kdy ve funkci vystřídal Kateřinu Fričovou. Za jeho vedení se Primě podařilo výrazně zvýšit sledovanost i zlepšit hospodaření. Rok po vstupu nového partnera, švédské skupiny Modern Times Group (MTG), však televize nejvyšší vedení změnila a Dvořáka ve funkci letos ke konci září vystřídal Litevec Aleksandras Česnavičius. Dvořák po svém odvolání zůstal zástupcem polovičního vlastníka Primy, firmy GES Media Holding, v představenstvu. Předtím působil jako marketingový ředitel v tehdejším Českém Telecomu.

×

Podíl na večerní sledovanosti Novy byl nejvyšší od začátku 2005

Starší článek

Skupina Bohemia Sekt posílila tým marketingu vín

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více