Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

e-Shopy hlásí rekordy

Redakce MAM22. 11. 2006

Stejně jako v kamenných obchodech, bývá i na internetu vánoční sezona nejsilnějším obdobím roku. Prostřednictvím e-shopů lidé nakupují nejrůznější dárky, od knih, sportovních potřeb, přes kosmetiku až po spotřební elektroniku. “Vánoční žně” v posledních dnech před koncem roku posílí obrat neuvěřitelným způsobem. Díky zájmu o vánoční dárky očekává letos zvýšení tržeb i internetový obchod Kasa.cz.
“V loňském roce jsme dosáhli celkového obratu 470 miliónů Kč a přijali více než 70.000 objednávek. Vánoční sezóna byla nejsilnějším obdobím roku a letos tomu jistě nebude jinak. Očekáváme nárůst obratu až k 700 milionům Kč, prodej na splátky se vyšplhá k 70 milionům Kč a přijmeme patrně více než 110.000 objednávek,” říká Martin Kasa, ředitel společnosti. “Naše doména Kasa.cz tak sahá po číslu 1 mezi českými e-shop doménami. Všichni naši největší konkurenti rostou výrazně pomaleji. Z hlediska meziročního srovnání vzroste náš obrat o polovinu, zatímco trh zaznamenává nárůst maximálně okolo 30%. O růstu zájmu zákazníků o naše služby hovoří jasně i nezávislá studie GFK online shopping 2005, kde KASA.cz zaznamenala největší nárůst zájmu zákazníků,” říká Kasa.
Optimistické odhady v souvislosti s vánoční sezónou potvrdily již tržby za říjen, které předčily veškerá očekávání. “Vánoční období pro nás běžně začíná 1.12. a končí 24.12. Do té doby většina zákazníků vyčkává a vybírá. Lehce zvýšené prodeje evidujeme sice již od začátku října, ale ten pravý vánoční “šrumec” začíná skutečně až v prosinci,” vysvětluje Martin Kasa a doplňuje: “Letoší rok nás mile překvapil a říjen byl obchodně nejúspěšnějším říjnem v historii firmy co do obratu, tak počtu objednávek i zisku.”
Letošní vánoce odhaduje Kasa.cz vyexpedovat ze svých skladů kolem 400 tun zboží. Kapacita je už nyní zvýšena přibližně na dvojnásobek, taktéž je nezbytné zajistit uspokojivou výkonnost serverů. V předvánočním období poběží Kasa.cz na 10 serverech, což je o 2 více než přes celý rok. “V posledních dnech před Vánocemi očekáváme okolo 50 tisíc unikátních návštěvníků, kteří vygenerují přibližně 500 tisíc zobrazených stránek denně. Server tak ve špičkách distribuuje okolo 30 stránek za sekundu. V prosinci jsme připraveni na našich call centrech přijmou okolo 20 tisíc telefonátů. Přesto zůstáváme v napětí, abychom nezklamali naše zákazníky a stihli všechny obsloužit,” říká Martin Kasa.
Z hlediska sortimentu je podle Martina Kasy již několik let největší zájem o digitální fotoaparáty, mp3 přehrávače a drobné elektro jako jsou holicí strojky, žehličky atd. Letos se očekává také velký zájem o parfémy a hodinky a jako rodinný dárek o LCD televizory. Průměrná hodnota vánoční objednávky se pohybuje okolo 3000 Kč. V běžném měsíci je přitom průměrná cena nákupu na internetu okolo 8000 Kč. Nižší cena průměrného nákupu o vánocích je dána vyšším počtem objednávek drobnějších dárků. Zákazníci se však nebrání ani nákupu luxusnějších dárků. Mezi nejdražší dárky patří audio-video vybavení domácností. Není výjimkou, že se taková objednávka vyšplhá až ke 200 000 Kč.

-red-

×

Zprávy na ČT budou zřejmě od ledna začínat o čtvrthodinu dříve

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 9. listopadu 2006

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více