Síť drogerií Droxi kupuje německý drogistický řetězec Schlecker, který převezme všech 130 provozoven, uvedl dnes server iDnes. Schlecker měl v Česku dosud 19 prodejen, hlavně v pohraničí. V Německu je to ale největší drogistický řetězec, který má více než 10 tisíc obchodů.
„Očekáváme, že se koupě uzavře začátkem roku 2007 po schválení antimonopolním úřadem,“ cituje server marketingového ředitele Schleckeru Uweho Blanka.
Droxi za loňský rok vykázala zisk téměř 60 milionů korun při tržbách 1,6 miliardy korun. Jejím majoritním vlastníkem na konci loňského roku 2005 byla rakouská společnost Meinl Bank, jejíž podíl na základním kapitálu firmy činil 57,8 procenta. Řetězec Julius Meinl odešel z tuzemského trhu již loni. Prodejny prodal Aholdu, který provozuje obchody Albert a Hypernova.
Schlecker patří mezi diskontní řetězce. V Evropě má Schlecker 14 tisíc drogerií a pro letošní rok plánuje tržby 6,9 miliardy eur, tedy asi 195 miliard korun, uvedl iDnes.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?