Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Delvita: Věrnostní program pro zákazníky bude pokračovat

Redakce MAM16. 11. 2006

Plánovaný prodej sítě 96 supermarketů Delvita německé maloobchodní skupině REWE Group nebude mít vliv na věrnostní program, který obchodní řetězec Delvita nabízí svým zákazníkům. Informoval o tom mluvčí Delvity Petr Uchytil. Belgická společnost Delhaize prodá své supermarkety Delvita za 100 milionů eur (2,8 miliardy korun). Prodejny Delvita chce Rewe v následujících dvou letech přeměnit na supermarkety Billa, dohodnutou transakci ale ještě musí schválit antimonopolní úřad.
Věrnostní program Delvity podle Uchytila umožňuje zákazníkům za každých 200 korun nákupu sbírat body, za které pak mohou zdarma získat italský porcelán značky Novo. “Věrnostní program bude pokračovat podle plánu až do poloviny února 2007. Porcelánové sady budou ale dostupné až do poloviny března. Oznámení o prodeji Delvity skupině Rewe na této situaci nic nemění,” uvedl Uchytil. Údaje o tom, kolik zákazníků se do programu zapojilo, společnost Delvita nezveřejnila.
Delhaize prodává své české obchody za podmínky, že nový vlastník převezme všechny zaměstnance. Na konci loňského roku obchody Delvita zaměstnávaly 3800 lidí. Spojení Rewe s Delvitou musí posoudit antimonopolní úřad nebo Evropská komise. Delhaize již loni předala Rewe Group svých 11 obchodů na Slovensku. Rewe Group byla podle tisku jedním ze zájemců o českou síť Delvita vedle nizozemského Aholdu a britského Teska.
Skupina Rewe loni v ČR vykázala obrat 665 milionů eur (zhruba 19 miliard korun) a zaměstnávala 6300 lidí. Tržby sítě supermarketů Billa loni klesly na 7,35 miliardy korun z 7,38 miliardy korun v roce 2004. Naopak čistý zisk společnosti Billa se loni zvýšil meziročně o 48 procent na 97,2 milionu Kč.
Delvita byla loni mezi deseti největšími českými maloobchodními prodejci poslední. Společnost loni v ČR prohloubila ztrátu na 839 milionů korun ze 185 milionů v roce 2004. Neuhrazená ztráta Delvity z minulých let na konci loňského roku činila dalších 1,75 miliardy korun. Tržby Delvity za prodej zboží loni meziročně klesly o 470 milionů na 8,4 miliardy korun.
Delvita je již čtvrtým obchodním řetězcem, který se rozhodl opustit český trh. Loni z ČR odešel Julius Meinl, letos jej následoval francouzský Carrefour a německý řetězec Edeka.

×

Internet Trading nabídne na internetu vyhledávání zboží

Starší článek

Obchodníci: V ČR fungují stovky pochybných prodejen

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více