DDB Gallery

20. 11. 2006 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V úterý 14. listopadu proběhla v DDB Gallery vernisáž výstavy Closing Time. Kolekce představuje práce čtveřice mladých fotografů: Báry Mrázkové, Filipa Lába, Ondřeje Přibyla a Jana Záveského.


 


31obr_D1.jpg


Zleva Aleksandra Kovačevič (senior marketing manager McDonald’s), Jiří Votruba (client service director DDB) a Petra Rozkošná (marketing coordinator McDonald’s).


31obr_D2.jpg


Společnou řeč našly Hana Pekárková (senior marketing communication specialist Provident) a Lucie Havrdová (senior account manager DDB).


 


31obr_D3.jpg


Seppu Parikkovi (business director CEE ExxonMobil, vlevo) naslouchají Mark Cichon (managing director DDB) a Ruth Arban (account director DDB).


 


31obr_D4.jpg


Vystavující čeští fotografové (zleva): Ondřej Přibyl a Jan Záveský.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.