Dana Řezníková do PR agentury Stance Communications

2. 11. 2006 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dana Řezníková (30) nastoupila od 1. listopadu 2006 na pozici Account Director do agentury Stance Communications. Bude zodpovědná za PR pro finanční klienty, mezi nimiž je ING Wholesale Banking.
Do Stance Communications přišla Dana Řezníková z agentury Crest Communications (9/2004 – 9/2006), kde působila na pozici Account Manager. I zde se starala o PR pro klienty z finanční oblasti (Volksbank CZ, Pioneer Investments a Skandia). V letech 1999 a 2000 působila v marketingu divize Finanční trhy Komerční banky, kde měla na starosti oblast public relations. Během mateřské dovolené (2001 – 2004) pracovala externě v oblasti marketingu a public relations. Bohaté zkušenosti z oboru čerpala i v Evropské bance pro obnovu a rozvoj (1996 – 1999), kde působila jako exekutivní asistentka vedoucího zastoupení EBRD v České republice.
Dana Řezníková vystudovala Ekonomickou akademii se zaměřením na zahraniční obchod. V současné době studuje na Vysoké škole finanční a správní, obor Marketingová komunikace.
Tým Dany Řezníkové byl současně posílen o Violu Baštýřovou, DiS. Ta bude mít na starosti celkovou podporu týmu. V. Baštýřová vystudovala Vyšší odbornou školu publicistiky (absolutoria 2002) a má za sebou více než tříleté zkušenosti z PR, marketingu a produkce. Také krátce působila v regionálních médiích.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.