Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČT dostala 100 000 pokuty za teleshopping

Redakce MAM14. 11. 2006

Česká televize dostala 100 000 Kč pokuty za teleshoppingový spot, v němž podle Rady pro rozhlasové a televizní vysílání nabádala děti k nákupu zboží, což zákon nedovoluje. Stejnou částkou potrestala rada i Novu, která v reportáži o osobních bankrotech podle rady nabídla neobjektivní informace. ČT i Nova nechtěly pokuty komentovat s tím, že nejdříve počkají na písemné vyjádření rady.
ČT údajně porušila zákon odvysíláním teleshoppingového spotu s názvem Kufřík kamarád v prvních dvou červnových týdnech. Spot podle rady nevyhovuje zákonu, který říká, že televize má povinnost nepobízet děti a mladistvé, aby kupovali nějaký výrobek nebo službu s využitím jejich nezkušenosti nebo důvěřivosti. “Ve spotu jsou k telefonování přímo vybízeny děti, a to i nízkých věkových kategorií,” řekl předseda rady Václav Žák.
Nova podle rady pochybila v polovině dubna tím, že v Televizních novinách odvysílala reportáž Osobní bankrot. Příspěvek se týkal toho, že část rodin v ČR nezvládá splácet své půjčky či hypotéky.
V reportáži dala Nova slovo i rodině, která uvedla, že by přivítala nižší splátky hypotéky rozložené na více let. Nova ji ale označila za rodinu, která má problémy se splácením dluhů. “Rodina podle informací stěžovatelky splácí vše v pořádku,” uvedl Žák. Rodina pouze autorkám reportáže odpovídala na otázku, zda by jí pomohlo, pokud by byly splátky sníženy a rozloženy na více let.

×

Radě opět vadil Big Brother

Starší článek

Vysílací rada souhlasí se spojením UPC a Karnevalu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více