ČT a Prima nasadí proti finále SuperStar celovečerní filmy

27. 11. 2006 08:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Celovečerní filmy nasadí Česká televize a Prima proti finálovému večeru třetí řady Česko hledá SuperStar, který se bude konat v neděli 17. prosince. ČT nabídne premiéru adaptace románu Vladimíra Párala Milenci a vrazi, Prima pak sci-fi snímek X-Men.
Uvedení filmu Milenci a vrazi zakončí minisérii čtyř nedělních televizních premiér na ČT1, které začaly v neděli; bude k nim patřit i uvedení filmu Snowboarďáci.
Finále prvních dvou řad Česko hledá SuperStar patřila k nejsledovanějším pořadům vůbec. Finále první řady v červnu 2004, v němž zvítězila Aneta Langerová nad Šárkou Vaňkovou, zhlédlo 3,34 milionu diváků. Na klání se dívalo 65 procent ze všech dospělých sledujících některou z televizních stanic.
O rok později pak sobotní finálový duel mezi Vlastimilem Horváthem a Petrem Bendem sledovalo 2,22 milionu dospělých, nedělní vyhlášení Horváthova vítězství pak 2,98 milionu; to znamenalo 64 procent všech dospělých v tu dobu u obrazovek.
Snímek Milenci a vrazi je filmovým přepisem jedné z nejznámějších Páralových knih. Film režíroval Viktor Polesný, hlavní role ztvárnili Zlata Adamovská a Jiří Langmajer. Tuto neděli večer nabídne ČT film Tomáše Vorla Skřítek, o týden později snímek Václava Křístka Comeback. V neděli 10. prosince se premiéry dočkají Snowboarďáci Karla Janáka.
Prima se chystá diváky nalákat na sci-fi o nelehkém soužití lidí a mutantů se zvláštními schopnostmi, mimo jiné obdařených ničivou silou. V americkém snímku Bryana Singera z roku 2000 se mimo jiné objeví i pozdější „bondgirl“ Halle Berryová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.