Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Burger King upouští od reklam při televizních pořadech pro děti

Redakce MAM15. 11. 2006

Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King se zavázal, že od příštího měsíce upustí od reklam při televizních pořadech pro děti v Británii. V předstihu tak reaguje na očekávané zpřísnění místní legislativy v této otázce s ohledem na zdraví dětí, uvedla agentura AFP.
V Británie se stala problémem dětská obezita a vláda a potravinářský průmysl se tomu rozhodl lépe čelit. Úřady brzy zpřísní pravidla pro vysílání reklam na potraviny zaměřené na děti. Provozy na přípravu jídel pro školní jídelny hledají zdravější jídelníček pro malé strávníky.
Podle nedávné zprávy trpí třetina britských dětí nadváhou nebo obezitou. Počet obézních Britů ve věku 11 až 15 let se v posledních deseti letech prý téměř zdvojnásobil.
Hlavní hygienik České republiky Michael Vít v pondělí řekl, že polovina dospělých Čechů má nadměrnou hmotnost, 17 procent dokonce trpí obezitou . Ještě horší podle Víta je to, že roste počet obézních dětí, za rok se zvýšil o dvě procenta. Nadměrnou váhu má podle České obezitologické společnosti pětina dětí.
S obezitou má problémy více zemí Evropské unie. Některé usilují o různé zákazy. Podle Víta je třeba občany postupně vzdělávat, informovat je o tom, co jí. Česko by se mělo zamyslet nad potravními značeními a více se věnovat výrobě zdravých potravin. Je třeba naučit lidi zdravě jíst a zdravě se chovat.

×

V Ázerbájdžánu vyšetřován list, který kritizoval proroka Mohameda

Starší článek

Vydavatelství Ringier ČR opustí jeho šéf Böhm

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více