Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Burda má zájem o vstup do Hachette Filipacchi

Redakce MAM27. 11. 2006

Tiskový trh čeká podle zatím neoficiálních informací důležitá akvizice a další konsolidace. Vydavatelství Burda jedná podle informací M&M o majetkovém vstupu do vydavatelství Hachette Filipacchi 2000, a to tak, že by mělo odkoupit podíl, který v HF drží generální ředitel Martin Shenar. Obě strany však odmítají poskytnout k probíhajícím jednáním jakékoliv informace. Jednání však podle všeho směřují do finále a následující dny ukáží, zda byla úspěšná.
Jedním z důsledků této akvizice má být i majetkový vstup vydavatelství Burda do distribuční společnosti Mediaprint & Kapa. V Mediaprintu má Burda získat nejen podíl, který v současnosti patří HF, ale zřejmě jej ještě navýší. Jednatel Burdy Alexandr Teutsch však potvrdil pouze skutečnost, že Burda vypověděla v pátek 24. 11. konkurenční PNS. V příštím roce tak bude distribuovat výhradně přes Mediaprint.
Martin Shenar vlastní v HF prostřednictvím společnosti Komunikace podíl ve výši 49 %, zbývajících 51 % patří francouzské Hachette Filipacchi Presse.
Pokud se obě strany dohodnou, vznikne na časopiseckém trhu silný hráč. Burda v současnosti oslovuje 1,590 mil. čtenářů, časopisy HF, které se na časopiseckém trhu řadí k inzertně nejvýnosnějším, pokrývají 554 tisíc čtenářů. Spo-jení magazínů Burdy a HF by znamenalo ostrou konkurenci zejména pro vydavatelství Bauer, Sanoma a Ringier. Německo-francouzská spolupráce není ale pro obě strany neznámá. Joint-venture vydavatelství Burda a Hachette funguje už na polském trhu.

-Martina Vojtěchovská-

×

Hamé hledá agenturu na paštiky

Starší článek

O domény s diakritikou nemají čeští uživatelé internetu zájem

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více