Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Britové jsou skeptičtí vůči supermarketům

Redakce MAM24. 11. 2006

Britové sice nakupují v supermarketech, ale současně se obávají důsledků svého chování. Podle nového průzkumu veřejného mínění, který zveřejnil deník The Guardian, nevěří informacím na potravinách a nejsou si jisti, zda nákupy v supermarketech nepoškozují životní prostředí a drobné obchodníky.
Británie je domovem velkých řetězců, mezi nimiž je i Tesco, které je mimořádně úspěšné nejen v Británii, ale také ve střední Evropě. Tesco vykazuje rostoucí zisky, které potvrzují převládající trend nákupů v supermarketech.
Na 81 procent dotázaných souhlasí se stanoviskem, že nákupy v supermarketech jsou jednodušší. Jen 31 procent ale věří tomu, co je napsáno na etiketách potravin a většina lidí nevěří tvrzení o zdravých nebo nízkokalorických potravinách. Na 74 procent dotázaných vyslovilo přesvědčení, že takové potraviny ve skutečnosti nemají vlastnosti uvedené na obalu. Ženy jsou skeptičtější než muži.
Přitom drtivá většina zákazníků, 72 procent, se dnes stará o kvalitu potravin více než dříve. Na 52 procent lidí si myslí, že organické potraviny jsou nejspíš lepší než běžné. Většina lidí se také snaží kupovat potraviny z dané oblasti, raději než dovezené ze vzdálených zemí. Ne všichni to ale ve skutečnosti také dělají.
Pokud jde o vztah k supermarketům, ukázal průzkum také generační rozdíl. Mladá generace jimi není znepokojena, zatímco 80 procent penzistů ano.

×

Sledovanost TV – 46. týden 2006 (13.11. – 19.11.)

Starší článek

Axel Springer jedná o vstupu do polské televize Polsat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více