Al-Jazeera International na startu

15. 11. 2006 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Svět má další sebevědomou globální televizní stanici. Kanál, který má ambici ukončit dominanci britské BBC a americké CNN. Jeho jméno: Al-Jazeera International. Katarská satelitní televize Al-Džazíra, která proslula zveřejňováním nahrávek Usámy bin Ládina a kterou chtěli Američané kvůli její protiamerické propagandě údajně i bombardovat, ovládla mínění obyvatel Blízkého východu. Pomocí sesterské stanice Al-Jazeera International AJI, jež dnes začíná vysílat v angličtině, si Al-Džazíra stanovila další cíl: získat vliv nad rozvojovým světem. Od Afriky, přes Blízký východ, jihovýchodní Asii až po Jižní Ameriku. AJI chce, aby ji nyní sledovalo sedmdesát miliónů domácností. Diváci by postupně měli přibývat v Evropě i USA. Právě vliv západních médií chce nová stanice vyvážit. Divákům nabídne jinou – údajně neutrální perspektivu. Kulturní rozmanitost pohledů prý zajistí jejích 250 novinářů ze 47 zemí světa.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.