Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

10 dobrých rad

Redakce MAM23. 11. 2006

Minulý týden se v Londýně sešli šéfové největších mediálních koncernů v Evropě, aby diskutovali o budoucnosti svého průmyslu. V úvodním referátu si ředitel jedné z nejúspěšnějších evropských komerčních televizí, RTL, Gerhard Zeiler položil otázku: “Mohou tradiční vysílatelé obstát v digitálním světě?” Odpověděl na ni kladně a pro svůj optimismus shromáždil desatero argumentů:

1. Nebojte se fragmentace televizního trhu. Každý vysílatel bude potřebovat svoji rodinu programů a pouze ti velcí jsou schopni ji vytvořit.

2. Nemějte strach z nových technologií. Základem vysílání je obsah, naším úkolem je pouze ohlídat si všechny další způsoby jeho distribuce.

3. Nespoléhejte pouze na jeden zdroj příjmů, reklama nestačí. Například RTL počítá s tím, že reklama mu v budoucnu zajistí jen 50 procent příjmů.

4. Využívejte potenciál svých pořadů. Na oblíbené seriály se lidé rádi podívají podruhé i potřetí.

5. Čím silnější a větší je vaše přítomnost v analogovém světě, tím lépe se vám povede ve světě digitálním.

6. Budoucnost má hlavně takový byznys, který má mezinárodní základ.

7. Není pravda, že více peněz do výroby pořadů automaticky zvýší sledovanost. Vysílatel nesmí ztratit kontrolu nad náklady na programovou tvorbu.

8. Vysílatelé musejí lobbovat za to, aby se s přechodem rozhlasu a televize do digitálního světa liberalizovala regulace obsahu a reklamy.

9. Vše záleží na obsahu, a protože kreativita je obtížné řemeslo, každý nápad musí projít procesem zkoumání, prověřování a dalšího rozvíjení.

10. Na trhu kraluje značka (brand). Je důležité vědět, v čem je její síla a jedinečnost a podle toho jednat.

V následné diskusi šéf britské komerční televize ITV Simon Shaps vyslovil přesvědčení, že i v prostředí nabízejícím stovky digitálních programů mají tradiční televize budoucnost. Na rozdíl od publika digitálních kanálů, roztříštěného do mnoha malých skupin, nekódované volné plnoformátové programy neztrácejí schopnost získávat pozornost velkého počtu diváků a vycházet tím vstříc potřebám reklamních agentur.

Ekonom, 23.11.2006, autor: Milan Šmíd, vysokoškolský pedagog

×

Gazprom chce koupit list Komsomolskaja Pravda

Starší článek

Podíl Primy klesl na letošní minimum

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více