Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Web promlouvá k zákazníkovi

Redakce MAM2. 10. 2006

Interaktivního průvodce svými produkty, který pomáhá návštěvníkům webu, potenciálním klientům pojišťovny, vybrat si z nabídky pojištění, spustila Aegon Pojišťovna.
Průvodce rozšiřuje informace na webové stránce www.aegon.cz o příběh, který produkt pojišťovny zasazuje do každodenního života jednoho z jejích klientů. Návštěvník, která danou životní situaci dobře zná, se tak snadno identifikuje s pojišťovacím produktem a snadněji si z nabídky vybere.
Koncepce story-tellingu v reklamě dostává díky interaktivitě nový rozměr, když můžete návštěvníka do příběhu zapojit a cíleně ho oslovovat kreativou ušitou na míru právě jemu.
Moderní marketingová komunikace hledá novou cestu k zákazníkům. Takovou cestu, která neotřelým způsobem “promluví příjemci kampaně do duše” a představí mu vaše produkty. Autorem stránek je agentura WDF – Web Design Factory.

-red-

×

Etzler bude zpravodajem ČT v Číně

Starší článek

Golden Hammer: čtyři česká vítězství

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více