Web promlouvá k zákazníkovi

2. 10. 2006 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

Interaktivního průvodce svými produkty, který pomáhá návštěvníkům webu, potenciálním klientům pojišťovny, vybrat si z nabídky pojištění, spustila Aegon Pojišťovna.
Průvodce rozšiřuje informace na webové stránce www.aegon.cz o příběh, který produkt pojišťovny zasazuje do každodenního života jednoho z jejích klientů. Návštěvník, která danou životní situaci dobře zná, se tak snadno identifikuje s pojišťovacím produktem a snadněji si z nabídky vybere.
Koncepce story-tellingu v reklamě dostává díky interaktivitě nový rozměr, když můžete návštěvníka do příběhu zapojit a cíleně ho oslovovat kreativou ušitou na míru právě jemu.
Moderní marketingová komunikace hledá novou cestu k zákazníkům. Takovou cestu, která neotřelým způsobem „promluví příjemci kampaně do duše“ a představí mu vaše produkty. Autorem stránek je agentura WDF – Web Design Factory.

-red-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení