Web promlouvá k zákazníkovi
Interaktivního průvodce svými produkty, který pomáhá návštěvníkům webu, potenciálním klientům pojišťovny, vybrat si z nabídky pojištění, spustila Aegon Pojišťovna.
Průvodce rozšiřuje informace na webové stránce www.aegon.cz o příběh, který produkt pojišťovny zasazuje do každodenního života jednoho z jejích klientů. Návštěvník, která danou životní situaci dobře zná, se tak snadno identifikuje s pojišťovacím produktem a snadněji si z nabídky vybere.
Koncepce story-tellingu v reklamě dostává díky interaktivitě nový rozměr, když můžete návštěvníka do příběhu zapojit a cíleně ho oslovovat kreativou ušitou na míru právě jemu.
Moderní marketingová komunikace hledá novou cestu k zákazníkům. Takovou cestu, která neotřelým způsobem “promluví příjemci kampaně do duše” a představí mu vaše produkty. Autorem stránek je agentura WDF – Web Design Factory.
-red-