Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Výsledky soutěže PR neziskových organizací „Být vidět“

Redakce MAM26. 10. 2006

Odborníky na public relations, neboli vztahy s veřejností, už dávno nenajdeme pouze ve sféře bysnysu. Ukázalo se to i při vyhlášení letošních výsledků soutěže PR neziskových organizací s názvem „Být vidět“, kterou každoročně pořádá občanské sdružení Agnes.
„V současnosti trendy vývoje webů určují zejména organizace a instituce, které dobré weby potřebují. Jsou pro ně, často na rozdíl od firemních prezentací, základním nástrojem dostupné komunikace.“, uvádí jeden z hodnotitelů soutěže, Vojtěch Kozlík z firmy VIZUS.CZ. Do soutěže o nejlepší webové stránky, která je jednou z kategorií zmíněné soutěže, se letos přihlásilo 44 organizací se 46ti webovými prezentacemi. „Oproti loňskému ročníku jsme zaznamenali více než šedesátiprocentní nárůst přihlášených do této kategorie, což potvrzuje důležitost tohoto média pro kontakt neziskových organizací s klienty. Webovky jsou pro neziskovky navíc nástrojem, který je téměř nic nestojí.“,uvedl ke kategorii ředitel Agnes Jiří Ježek. Mistry v oboru se v letošním ročníku staly stránky Junáka – svazu skautů a skautek ČR (www.skaut.cz), dále informační portál ICN www.neziskovky.cz a třetí místo obsadila organizace České Švýcarsko o.p.s. se stránkami www.ceskesvycarsko.cz.
Výroční zprávy jsou předmětem hodnocení druhé kategorie soutěže Být vidět. Kromě obsahového, grafického a edičního zpracování, originality a jazykového stylu hodnotí porota Agnes i ekonomickou transparentnost finanční části. „Občanská sdružení nejsou ze zákona povinná výroční zprávu vydávat. Tato povinnost se vztahuje například na nadace. Přesto sdružení investují čas a finanční prostředky do vydání výročních zpráv, protože se snaží přispět k atmosféře důvěry, ke které neoddělitelně patří jejich ekonomická transparentnost.“, vysvětluje hodnotitelka Marcela Hroncová. Titul Nejlepší výroční zpráva 2005 si tentokrát odnesly organizace Nadace Partnerství, Centrum pro integraci cizinců a Máme otevřeno? o.s. Porota ocenila zvláštními oceněními i odvážný a citlivý přístup k tématu (MAMMA HELP, sdružení pacientek s nádorovým onemocněním prsu a o.s. Elektra – centrum pomoci ženám zneužitým v dětství), originální a působivé grafické pojetí (PETRKLÍČ a o.s. PROSTOR) a konečně Centrum pro integraci cizinců získalo kromě druhého místa i ocenění za absolutní originalitu.
Poslední, ale neméně atraktivní kategorií je fotografická soutěž Náš příběh, která vyzývá organizace k zachycení jejich činnosti s minimem slov, ale s působivostí, výpovědní hodnotou a přesahem, kterou v sobě skýtá vizuální ztvárnění konkrétních příběhů ze života. V tomto ohledu na porotu zapůsobil nejhlouběji příběh bezdomovce, ztvárněný fotografy Petrem Maclem a Oldřichem Vernerem z Oblastní charity Hradec Králové. Druhé místo si odneslo Dětské centrum 1990 s fotografiemi Jiřího Voltnera a třetí pozici obsadil Domov pro matky s dětmi Střediska křesťanské pomoci Diakonie ČCE v Litoměřicích.
Výherci si kromě ocenění odnesli poukázky na vzdělávací kurzy a odborné publikace. Výsledky letošního ročníku včetně komentářů hodnotitelů naleznete na stránkách www.agnes.cz pod odkazem „Soutěž Být vidět“.

-zem-

×

Adidas otevřel na Champs-Elysées největší obchod

Starší článek

Filmový kanál MGM odstartuje snímkem Nikdy neříkej nikdy

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více