VLP spouští týdeník na jihu Čech

17. 10. 2006 09:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový týdeník nazvaný Týden na jihu začíná od úterý 17. října vydávat společnost Vltava-Labe-Press. Týdeník bude distribuován na území celého jihočeského kraje v nákladu 30 tis. výtisků. Prodávat se bude za 9,50 Kč, na 32 stranách se zaměří na lokální informace, součástí týdeníku bude i TV přehled. Týdeník má vycházet ve formátu větším, než je pro noviny typické. Půjde o první jihočeský týdeník, i když konkurence přijde na trh záhy. Pouze o den později má začít vycházet Jihočeský kurýr.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.