Veletrh luxusního zboží ve Vídni

16. 10. 2006 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

TITULEK: Veletrh luxusního zboží ve Vídni
Ve Vídni se od 16. do 19. listopadu uskuteční první ročník veletrhu zaměřeného na luxusní zboží s názvem Luxury, please. Na ploše asi 4000 m2 v prostorách bývalého císařského sídla Hofburg představí své šperky, módu, umění, hodinky, nemovitosti, jachty, letadla, vrtulníky, auta i gastronomické požitky přes sedmdesát vystavo-vatelů. Součástí veletrhu bude také bohatý doprovodný program a prezentace, které návštěvníkům umožní luxusní výrobky vyzkoušet. K vidění budou značky jako Aston Martin, Bösendorfer nebo Versace. Očekávaná účast je asi šest tisíc návštěvníků. V roce 2007 by se měl veletrh přesunout do Prahy a příští ročníky do dalších evropských metropolí.
hrot

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.