Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vedení BBC se pře o “politicky správném” vzhledu moderátorek

Redakce MAM6. 10. 2006

Jak má vypadat “politicky správně” oblečená moderátorka? Tuto otázku teď řeší vedení britské televize BBC. Spor rozpoutal přívěšek ve tvaru křížku na krku moderátorky zpráv Fiony Bruceové. Podle bývalého šéfa BBC pro redakční politiku je to chyba, neboť nic by nemělo naznačovat náboženské nebo politické cítění redaktora.
Kauza se objevila zrovna v době, kdy se v BBC diskutuje o tom, zda je vhodné, aby muslimské moderátorky měly na hlavě při čtení zpráv šátek. Případ se dostal až na stůl ředitelky BBC News Helen Boadenové, která jej přednesla na schůzi vedení.
“Bylo řečeno, že zaměstnanci BBC, kteří se objevují na obrazovce, by neměli nosit nic, co naznačuje nebo přímo ukazuje na jejich náboženské nebo politické vyznání. Křížek prý tomuto odporuje a neměl by být proto nošen,” citoval britský list Daily Mail zdroj, který se jednání zúčastnil.
Podle bývalého šéfa BBC pro redakční politiku Stephena Whittlea je skutečnost, že Bruceová nosí křížek, chyba. “Moderátoři zpráv by neměli vstupovat do zprávy tak, že kvůli nějakým věcem, co mají na sobě, začnou diváci přemýšlet o tom, jaký je asi moderátorův postoj ke zprávě,” soudí Whittle.
Zatím však podle Daily Mail vedení BBC Bruceovou nepožádalo, aby se křížku vzdala. BBC prý pro nošení náboženských symbolů nemá žádné oficiální směrnice.

×

ČT odvysílá vyhlášení televizních cen Elsa 2006

Starší článek

Mluvčím MPO Bartovský

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více