Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Varování před klamavou reklamou

Redakce MAM4. 10. 2006

Americký Úřad pro kontrolu potravin a léků FDA zaslal výrobci ovocných džusů XanGo varování kvůli způsobu prezentace výrobků. Úřad je přesvědčen, že podnik používá klamavou reklamu a uvádí tak spotřebitele v omyl. XanGo v propagačních materiálech tvrdí, že pití nápoje pomáhá předcházet rakovině, nebo ji dokonce vyléčí. Diskutabilní nápoj je vyroben z mangostany lahodné. XanGo ve svých brožurách uvádí, že jeho nápoj vyrobený z tropického ovoce pomáhá při depresích, infekcích, Alzheimerově chorobě a dalších neduzích. V brožurách se rovněž tvrdí, že nápoj XanGo je osvědčeným COX-2 inhibitorem na přírodní bázi. To by znamenalo, že nápoj tlumí bolest třeba jako tablety Celebrex od společnosti Pfizer nebo Vioxx od Mercku. Úřad FDA v dopise zaslaném firmě uvedl, že podobná tvrzení jsou vyhrazena pro účinky léků a jejich užití v reklamě je bez svolení úřadu nepřípustné. XanGo má 15 dnů na to, aby na výtku zareagovalo a kromě toho musí zajistit, aby se v souvislosti s prodejem nápoje tato reklama neobjevovala. Právní zástupce firmy Craig Hale ale odmítá, že materiály pocházejí přímo z firmy. XanGo sídlí v americkém Utahu.*

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 21. září 2006

Starší článek

Většina lidí je spokojena s poskytovatelem internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více