V Poděbradech budou soutěžit rozhlasové pořady

3. 10. 2006 08:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V Poděbradech se tento týden utká 94 rozhlasových pořadů o ceny mezinárodní soutěžní přehlídky rozhlasové tvorby Prix Bohemia Radio. Zájem rozhlasových stanic je letos vyšší než loni, kdy přijelo soutěžit 77 pořadů. Informoval o tom
mluvčí Českého rozhlasu Ladislav Pavlík.
„Vůbec nejrozsáhlejší přehlídka rozhlasové tvorby v České republice nabídne řadu zajímavostí,“ řekl výkonný ředitel Českého rozhlasu a ředitel festivalu Josef Havel.
V první kategorii, Rozhlasová inscenace pro dospělé posluchače, bude soutěžit 37 nahrávek. Další soutěžní den bude patřit klání Autoanonce – promo. Je zaměřena na upoutávky na pořad, proud nebo Off air akci rozhlasové stanice ve stopáži do jedné minuty.
„Podařilo se nám tématem oslovit i řadu zahraničních stanic, mimo jiné z Francie, Polska, Slovenska, Holandska či Maďarska,“ uvedl Havel. Prostor dostanou i rozhlasové publicistické pořady. Tématem soutěžních snímků je atraktivně zpracovaný lidský příběh přesahující svým významem regionální dění.
Součástí rozhlasového festivalu bude i doprovodný program. Jeho součástí budou například odpolední veřejné diskuse s porotci a autory programů a koncerty na poděbradské Kolonádě. V lázeňském městě se budou prezentovat i tvůrci pořadů pro děti, dopravního vysílání Zelené vlny, připravena je i výtvarná a literární soutěž Dítě a jeho životní vzor aneb Můj oblíbený hrdina.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.