Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V minulém týdnu si polepšila ČT1 a Prima

Redakce MAM13. 10. 2006

Podíly na sledovanosti v hlavním večerním čase i přes celý den stouply v minulém týdnu ČT1 a Primě. Naopak Nova a ČT2 si v obou sledovaných časech pohoršily. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Průměrný podíl ČT1 v hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 stoupl o 2,1 bodu na 22,1 procenta, Prima si polepšila o půl bodu, a sledovala ji tak pětina lidí u obrazovek. Nova ztratila dvě desetiny bodu a její podíl klesl na 46,8 procenta, ČT2 si pohoršila o 2,1 bodu na 5,6 procenta. Podíl ČT24 klesl o osm setin na 0,29 bodu, podíl ČT4 Sport pak o 15 setin na desetinu bodu.
Podíl na celodenní sledovanosti ČT1 stoupl o 1,6 bodu na 22,9 procenta. Prima zaznamenala nárůst o sedm desetin bodu na 21,6 procenta. Podíl Novy klesl o devět desetin na 41,2 procenta, ČT2 ztratila 1,1 bodu a její podíl se snížil na 7,1 procenta. ČT24 si polepšila o dvě setiny na 0,52 bodu, ČT4 Sport si pohoršil o sedm setin na 0,13 bodu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny, bylo jich asi přes 2,8 milionu, tedy asi třetina dospělé populace. Také na ČT1 a Primě nejvíce diváky lákaly hlavní zpravodajské relace. Nedělní Události ČT sledovalo přes 1,4 milionu diváků, sobotní 1. zprávy na Primě pak zhruba o 85.000 diváků méně. Na ČT2 si nejvíce diváků vybralo pondělní dokument Špionáž pod hladinou moří, který si nenechalo ujít přes 600 000 lidí.

×

Danone hodlá zaútočit na Ameriku svými jogurty

Starší článek

ČT má inspektora přes poplatky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více