Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Uživatelé dat pro marketing po webu mohou porušovat zákon

Redakce MAM16. 10. 2006

Zájemci o používání databází adres pro elektronický marketing, které na internetu nabízí firma E-Market ČR, se mohou dostat do střetu se zákonem. Uvedla to mluvčí Úřadu pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) Hana Štěpánková.
Firma nabízí na webové stránce http://www.mailingtonic.com/cz/faq.html adresy k rozesílání obchodních sdělení. Podle Štěpánkové však odesilatel reklamních sdělení může podle zákona emailové zprávy posílat pouze svým klientům, jinak musí mít pro rozesílání předem souhlas adresáta. V opačném případě bude korespondence posuzovaná jako spam, tedy nevyžádaná pošta.
Podle sdělení firmy na jejích internetových stránkách je zasílání emailů ze společnosti do společnosti legální, pokud byly adresy získány řádnou cestou a nikoli přes automatické vyhledávače. Zájemci o rozesílání reklamních emailů by také podle zástupců E-marketu měli potenciálním zákazníkům nabídnout možnost odstranit jejich jména ze seznamu.
Rozesílání obchodních sdělení mezi podniky a jejich zákazníky umožňuje od srpna novela tzv. antispamového zákona. Nevyžádaná pošta v současnosti tvoří téměř 70 procent tuzemského emailového provozu. Od zavedení antispamového zákona, který od roku 2004 umožňuje tuto činnost pokutovat až deseti miliony korun, tuzemské subjekty spam téměř neposílají a drtivá většina zpráv pochází ze zahraničí, hlavně z asijských zemí.

×

V Moskvě zavražděn vedoucí pracovník ITAR-TASS

Starší článek

Rádio, čerstvá duševní strava pro Severní Koreu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více