Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Televize NBC vystříhala Madonnino “ukřižování”

Redakce MAM24. 10. 2006

Americká televizní síť NBC se odhodlala k překvapivému rozhodnutí. Z dokumentu, který popisuje průběh Madonnina nedávného koncertního turné Confessions Tour, televize NBC vystříhala záběry s kontroverzním světélkujícím křížem, na němž visí zpěvačka s trnovou korunou na hlavě. Američtí diváci tak dokument zhlédnou pouze v cenzurované verzi.
Právě fakt, že se Madonna nechá v průběhu písně Live To Tell na pódiu “ukřižovat”, vzbudil během uplynulého půl roku celosvětovou bouři nevole u představitelů křesťanské i židovské náboženské obce, kteří proti koncertům hlasitě protestovali. Zástupci jednotlivých církví teď rozhodnutí NBC schvalují, zpěvaččina nahrávací společnost však nesouhlasí.
“Motiv kříže neměl vzbudit prvoplánovou kontroverzi, byl svébytnou součástí Madonnina vystoupení, které mělo upozornit na bídu třetího světa a nemocné AIDS, protesty i následné prostříhání dokumentu pro americké diváky jsou podle našeho názoru zcela zbytečné,” uvedla Liz Rosenbergová, tisková mluvčí Madonny z gramofirmy Warner Bros Records.
“Necenzurovaná” verze dokumentu bude zanedlouho k mání i na DVD, uvedl zpravodajský server BBC News.
Šedesát koncertních zastávek Confessions Tour, mezi nimiž nechyběly ani dva pražské koncerty, navštívilo během čtyř měsíců po celém světě více než 1,2 miliónu lidí.
Díky tržbám přesahujícím 194 miliónů dolarů, které koncerty Confessions Tour celkem vydělaly, je Madonna nyní vůbec nejúspěšnější koncertní zpěvačkou v hudební historii.
Ani po skončení koncertní šňůry však zájem médií o Madonnu neopadá. Naposledy na sebe zpěvačka strhla pozornost tím, když v nezvykle krátké době adoptovala chudého sirotka z afrického Malawi.

Hospodářské noviny, 24.10. 2006, autor: (iz)

×

Investorský magazín ČT24 na serveru Kurzy.cz

Starší článek

Inzerenti se obávají zdražení reklamy na Nově

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více