SPIR vybral realizátora monitoringu online reklamy

16. 10. 2006 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Na posledním zasedání Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) její členové rozhodli, že první, s nímž budou zahájena jednání o kontraktu na nový internetový projekt Monitoring online reklamy, bude výzkumná agentura Mediaresearch. V souladu s doporučením výběrové komise se i Výkonná rada SPIR rozhodla pro toto řešení.
Tendr byl vyhlášen v květnu tohoto roku a termín spuštění je 1. 1. 2007. Díky němu se internet zařadí po bok ostatních médií, aby o sobě poskytl další podrobnější data pro plánování marketingových kampaní. Prvním počinem v této oblasti byl výzkumný projekt NetMonitor.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení